گارانتی قطعات

از آنجاییکه آسودگی خاطر خریداران گرامی اهمیت زیادی برای ما دارد. پنتا کلیه قطعات و کالاها را با گارانتی معتبر شرکتی اعم از تولیدی یا وارداتی در اختیار خریداران گرامی قرار میدهد .

به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه یا فاکتور فروش الزامی می‌باشد.

ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
انتقال دستگاه برای استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب، ارتقا و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، Registration، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور سیستم،Setup , ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.

خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و دارای هولوگرام می‌باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، وجه مرجوع میشود و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل‌گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی‌باشد.
تحویل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات برروی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می‌باشد.
مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد.

 

موارد ابطال گارانتی

 دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی‌باشد.
ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی‌باشد.
آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد.
جهت استفاده از ویژگی‌های خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامیست؛ زیرا دارنده ی آن، صاحب کالا یا نماینده ی وی محسوب می‌شود.
همچنین، خدمات پس از فروش فروشگاه پنتا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهده خریداران می‌باشد.
تشخیص درست عیوب دستگاه برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش فروشگاه پنتا است.
بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است.
اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.
در زمان تحویل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
تعمیر و تغییر توسط کارشناسان غیر از خدمات فروشگاه پنتا موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
در گارانتی فروشگاه پنتا ، چنانچه دستگاه خسارت دیده قابل تعمیر باشد تعمیر گردیده و در غیر اینصورت بر اساس تشخیص کارشناس فنی نسبت به مرجوع وجه و یا تعویض دستگاه پس از کسر استهلاک ازتاریخ شروع گارانتی اقدام می شود. ( ۲۹ % به علاوه ۲ % استهلاک ماهانه )

 

لطفا در حفظ کلمه عبور امنیتی محصولات کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت کالا ، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.

 

ضمانت‌نامه شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت
۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال 
۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

۱ – اصل فاکتور خرید
۲ – اصل کارت گارانتی
۳ – جعبه دستگاه

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب کلیک نمایید
[Total: 2 Average: 3.5]