معرفی کامل دزدگیر سایلکس (silex)

دزدگیر سایلکس
شرکت دزدگیر سایلکس

شرکت بزرگ و‌ معتبر صنایع الکترونیک دزدگیر سایلکس با بیش از سه دهه سابقه فعالیت مستمر در عرصه تولید سیستم‌های حفاظتی، اولین محصول خود یعنی دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه نموده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده و در حال حاضر با هدف محقق کردن شعار تولید ملی هدف جهانی به یکی از به روزترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل‌های درب‌های اتوماتیک در داخل ایران تبدیل گشته است.

این مجموعه با گسترش قسمت تحقیقاتی خود در جهت دستیابی به بالاترین کیفیت فنی، توفیق یافته است تا اولین تولید‌کننده ریموت کنترل‌های Hopping Code در کشور باشد.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن نوعی سیستم حفاظتی و امنیتی طراحی شده برای شناسایی نفوذ و ورود افراد و اجسام غیر مجاز به داخل یک ساختمان یا منطقه دیگر است.

دزدگیر اماکن را می‌توان در سازه‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و غیره برای حفاظت در برابر سرقت یا آسیب‌های ملکی و همچنین حفاظت شخصی نصب و به کارگیری نمود.

جالب است بدانید که این سیستم حفاظتی و امنیتی (دزدگیر اماکن) اولین بار در ۲۱ ژوئن سال ۱۸۵۳ توسط شخصی آمریکایی بنام آگوستوس راسل پاپ که در سامرویل بوستون سکونت داشت، به منظور حفاظت از حریم خصوصی خود اختراع شد.

یک دزدگیر اماکن چگونه کار می‌کند؟

تصور کنید صدای هشدار سیستم امنیتی (دزدگیر اماکن) خانه یا محل کار شما به صدا در آید؛ هنگامی که این صدای هشدار به گوش می‌رسد اطلاع از این موضوع که «آیا این هشدار واقعی است یا نه؟» می‌تواند بسیار استرس‌زا و ناخوشایند باشد.

اما فهم این موضوع که «سیستم امنیتی (دزدگیر اماکن) شما چگونه کار می‌کند؟» و همینطور «چگونه می‌تواند از حریم خصوصی شما حفاظت کند؟» به آرامش شما در شرایط اضطرار واقعی کمک خواهد کرد.

دزدگیرهای اماکن موجود در بازار از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند. ولی به طور کل همه دزدگیرهای اماکن دارای یک ساختار و عملکرد مشترک هستند. به این معنی که غالب دزدگیرهای اماکن دارای خط تحریک می‌باشند که این خط تحریک محل نصب حسگری است که با تحریک این حسگرها دزدگیر اماکن عکس العمل نشان داده و با توجه به قابلیت‌هایی که در آن تعبیه شده اطلاع‌رسانی می‌کند.

انواع دزدگیر اماکن کدامند؟

۱. دزدگیر اماکن ساده: نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، تنها با به صدا درآوردن آژیر اعلام سرقت می‌کند.
۲. دزدگیر اماکن تلفن کننده با خط ثابت: نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، علاوه بر به صدا در آوردن آژیر، توسط خط تلفن ثابت با شماره تلفن‌های ذخیره شده در حافظه دزدگیر اماکن تماس حاصل نموده و سپس اعلام سرقت می‌کند.
۳. دزدگیر اماکن سیم کارتی: نوعی دزدگیر اماکن است که به هنگام ورود غیر مجاز، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر و تماس با شماره‌های ذخیره شده، قابلیت ارسال پیامک را نیز دارد. که با استفاده از این امکان می‌توان از دیگر قابلیت‌های این نوع دزدگیر اماکن نظیر شارژ کردن سیم کارت، خاموش و روشن کردن دستگاه و غیره نیز بهره برد. این نوع از دزدگیرهای اماکن در حال حاضر از جملهٔ کاربردی‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های دزدگیر اماکن موجود در بازار می‌باشد.

لوازم جانبی دزدگیر اماکن:

۱. بلندگوی داخلی
۲. بلندگوی خارجی
۳. آژیر
۴. باطری تغذیه
۵. سنسور

انواع سنسورهایی که می‌توان در دزدگیرهای اماکن موجود در بازار استفاده کرد کدامند؟

۱. چشم الکترونیک: سنسورهای آن حساس به حرکت بوده و در انواع مختلف در بازار موجود می‌باشد.

۲. سنسورهای حساس به ضربه: این سنسورها را میتوان به شیشه، دیوار یا حتی کف زمین نیز متصل کرد. در صورت وارد آمدن ضربه، این سنسورها تحریک می‌شوند‌ و باعث فعال شدن دزدگیر می‌شوند.

۳. مگنت: این نوع سنسورها را می‌شود به روی درب ورودی، کمد دیواری یا پنجره نصب کرد. با باز شدن درب این سنسورها تحریک می‌شوند.

۴. پدال: این سنسورها را می‌توان در مواقعی که دزدگیر اماکن خاموش (غیر فعال) هم است استفاده کرد.

چرا سایلکس متمایز است؟

متمایز بودن، ویژگی خاص و منحصر به فرد داشتن امتیازی است که صاحبان مشاغل در کسب و کارهای مختلف به خصوص کارخانه و کارگاه‌های تولیدی تلاش بسیاری در به دست آوردن آن دارند، زیرا این امتیاز کمک شایانی به موفقیت کسب و کار  و بهتر دیده شدن تولیدات آن‌ها می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که دزدگیر سایلکس را از دیگر رقبا متمایز می‌کند احترام گزاردن و ارزش قائل شدن برای  نظرات و دیدگاه‌های مشتریان و مصرف‌کنندگان خود است، که همین موضوع کمک شایانی به پیشرفت محصولات ما خصوصاً دزدگیرهای اماکن و سیستم‌های حفاظتی اماکن کرده است.

اینکه ما در مجموعه دزدگیر سایلکس کامنت‌ها، آرا و انتقادات مشتریان را در مورد عملکرد و نقص‌های احتمالی محصولات خود با گوش جان پذیرا هستیم و این امر را فرصتی مغتنم برای بالا بردن کیفیت کار خود می‌دانیم توانسته در تمامی سال‌های فعالیت‌مان ما را رو به پیشرفت هدایت می‌کند.

هم‌اکنون کارنامهٔ شرکت دزدگیر سایلکس به کمک نظرات سازنده شما مشتریان گرامی یکی از متقدم‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی امنیتی، دزدگیرهای اماکن، ریموت کنترلر‌های کامل و مدارهای فرمان درب‌های اتوماتیک می‌باشد.

گیف اعلام سرقت - دزدگیر سایلکس

آیا می‌توان جهان بدون امنیت را تصور کرد؟

شاید برای لحظه‌ای هم تصور یک دنیای بدون امنیت و سرشار از هرج و مرج در ذهن ما غیرممکن به نظر برسد و این خود گویای اهمیت بالای موضوعی تحت عنوان « امنیت » در جهان امروز و تاریخ بشریت می‌باشد.

درک همین اهمیت از گذشته تا امروز انسان را واداشته است تا دست به ساخت و اختراع وسایل امنیتی و طراحی سیستم‌های امنیتی گوناگون بزند. سیستم هایی مانند دزدگیر اماکن ، سیستم اطفاء حریق و اعلام حریق.

شرکت دزدگیر سایلکس به عنوان یکی از متقدم‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های امنیتی و حفاظتی و دزدگیرهای اماکن امروز مفتخر است که با طراحی و تولید دزدگیر اماکن و ریموت کنترلر، آسایش، اطمینان خاطر و امنیت را برای مردم عزیز کشور به ارمغان آورد.

اهمیت امنیت اماکن چقدر است؟

شاید کلماتی مانند دزدگیر، سیستم‌های حفاظتی، دزدگیر اماکن و امثالهم تا امروز بارها به گوشتان رسیده باشد.

اما در اکثر اوقات آنچه که پس از شنیدن کلمه دزدگیر در ذهن غالب افراد نقش می‌بندد، سیستم دزدگیر اتومبیل و صدای آزاردهندهٔ آژیر آن می‌باشد.

شاید دلیل این اتفاق فقدان اطلاعات و ادراک کافی در رابطه با امنیت اماکن و سیستم‌های حفاظتی اماکن می‌باشد.
همه ما در طول زندگی خود بین اطرافیان، آشنایان و دوستان شاهد افرادی بوده‌ایم که منازل یا محیط‌های کاری‌شان به راحتی مورد سرقت قرار گرفته و خسران زیادی به بار آورده است.

و دلیل آن هم بی توجه بودن به نصب سیستم‌های حفاظتی اماکن و عدم نصب دزدگیرهای اماکن خوب برای منازل و محل کار می‌باشد.

حال با اندکی درایت در رابطه با هزینه‌های تحمیل شده از این عدم توجه در خواهیم یافت که هزینه‌های تهیه و نصب دزدگیر منازل و اماکن دیگر نه تنها در زمره هزینه‌های اضافی به شمار نمی‌آیند بلکه سرمایه‌ای بزرگ برای حفاظت از چیزهایی هستند که قلبا دوستشان داریم و به آنها تعلق خاطر داریم.

 

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب کلیک نمایید
[Total: 12 Average: 4.6]

دیدگاهتان را بنویسید