سیستم اعلام حریق پرلا

سیستم اعلام حریق پرلا

اعلام حریق پرلا

اعلام حریق پرلا (Prella) یکی از شرکت های تولیدکننده و صادرکننده در زمینه  ایمنی، حفاظتی، انواع دتکتور اعلام حریق و دتکتورهای نشت گاز بر اساس استانداردها و دستور العمل های بین المللی در کشور چین و یکی از برندهای اعلام حریق میباشد. محصولات آن بدلیل طراحی زیبا، مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب، چند سالیست که در بازار ایران مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

کمپانی پرلا گواهینامه استاندارد  LPCB را در سال ۲۰۱۵ دریافت نموده است . همانطور که میدانیم این گواهی نامه از معتبرترین گواهی نامه ها در سطح جهان و مورد تـأیید سازمان آتش نشانی ایران نیز میباشد .

اعلام حریق پرلا

دتکتور دودی اپتیکال اعلام حریق پرلا مدل OSD-2450

یکی از جدیدترین تولیدات Prella ، دتکتور دودی مدل OSD-2450 می باشد. این سنسور دودی به دلیل دارا بودن استاندارد جهانی LPCB از کیفیت بالایی برخوردار است و حساسیت بالایی نسبت به دود ناشی از مراحل اولیه حریق دارد. با توجه به طراحی خاص ( Smoke Iabyrinth) ضمن افزایش حساسیت از آلارم های خطا جلوگیری نموده و قابلیت سیم بندی بصورت ۲ یا ۳ سیمه را داشته و امکان سیم بندی غیر قطبی بصورتی که بین سیم مثبت و منفی تفاوتی نیست را نیز دارا میباشد.

برخی ویژگیهای برتر :

دتکتورهای دودی پرلا دارای پایه دتکتورهای استاندارد با ترمینال های صنعتی مرغوب و امکان اتصال چراغ ریموت بالای درب (Remote LED)می باشند . همچنین دارای نشانگربا دید ۳۶۰ درجه دوگانه چشمکزن برای نمایش فعال بودن دتکتور بوده و قابل کار با اکثر کنترل پنل های اعلام حریق استاندارد با جریان مصرفی  ۲۰ میکرو آمپردر حالت عمومی و امکان اتصال تعداد بیشتر دتکتور در هر زون را میباشند.

داشتن مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری در شرایط مختلف کاری و استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق و بهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU و قابلیت نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب  و صنعتی از دیگر ویژگیهای برتر دتکتورهای دودی Prella میباشند.

مطابق با استاندارد های  EN54 -7   ،  UL127 و اساس کار آن همانند سایر آشکارسازهای دودی در سطح جهانی وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۵۰ میباشد.

دتکتور دودی  اعلام حریق پرلا 2450

دتکتور دودی اپتیکال اعلام حریق پرلا مدل OSD-2475

یکی از تولیدات با کیفیت Prella ، دتکتور دودی مدل OSD-2475 می باشد. این سنسور دودی به دلیل دارا بودن استاندارد جهانی UL127 از کیفیت بالایی برخوردار است . از جمله ویژگیهای متمایز این محصول امکان سیم بندی ۲ یا ۳ سیمه با قابلیت سیم بندی غیر قطبی یعنی بین سیم مثبت و منفی تفاوتی نیست. دتکتورهای دودی پرلا دارای پایه های استاندارد با ترمینال های صنعتی مرغوب و امکان اتصال چراغ ریموت بالای درب (Remote LED) را دارا می باشند . دتکتور دودی OSD – 2475 دارای نشانگر با دید ۳۶۰ درجه دوگانه چشمکزن به منظور نمایش فعال بودن دتکتور با کنتاکتهای نظارت به پیوستگی مدارات بوده و   قابل کار با اکثر کنترل پنل های اعلام حریق استاندارد میباشد . این دتکتور با جریان مصرفی  ۲۰ میکرو آمپردر حالت عمومی امکان اتصال تعداد بیشتر دتکتور در هر زون را فراهم نموده است . استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف از دیگر ویژگیهای این محصول بی نظیر میباشد .

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU

و نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب  و صنعتی مطابقت با استاندارد های EN54 -7  UL127 باعث متمایز شدن این محصول با سایر رقبای خود گردیده است . اساس کار این دتکتورها همانند سایر آشکارسازهای دودی در سطح جهانی وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۷۵ میباشد.

دتکتور دودی اعلام حریق پرلا 2475

دتکتورحرارتی اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۱۰

دتکتور حرارتی پرلا مدل ۲۴۱۰ یکی از تولیدات ارزشمند کمپانی Prella می باشد. این دتکتور برای تشخیص حرارت ناشی از حریق ، از دو تکنولوژی نرخ افزایش دما (ROR)  و حرارت ثابت ( FIX )  ۵۷ درجه سانتیگراد استفاده میکند . امکان سیم بندی بصورت ۲ یا ۳ سیمه و قابلیت سیم بندی غیر قطبی بصورتی که بین سیم مثبت و منفی تفاوتی نیست را دارا میباشد. دارای پایه دتکتورهای استاندارد با ترمینال های صنعتی مرغوب بوده و امکان اتصال چراغ ریموت بالای درب (Remote LED) را دارا می باشد . نشانگر با دید ۳۶۰ درجه دوگانه چشمکزن برای نمایش فعال بودن دتکتور با کنتاکتهای نظارت به پیوستگی مدارات در سیستم اعلام حریق  قابل کار با اکثر کنترل پنل های اعلام حریق استاندارد استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف کاری را داراست.

استفاده از جدیدتری میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق و بهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU

قیمت اعلام حریق

نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب  و صنعتی و مطابقت با استاندارد های EN54 -7 UL127 از دیگر ویژگیهای متمایز این محصول بوده و اساس کار آن همانند سایر آشکارسازهای دودی در سطح جهانی وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۱۰ میباشد.

دتکتور حرارتی اعلام حریق پرلا 2410

دتکتور مولتی سنسور اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۹۶

یکی از جدیدترین تولیدات  اعلام حریق پرلا دتکتور با سنسور ترکیبی (Multi Sensor) یا هشدار دهنده دودی حرارتی می باشد، با تکنولوژی و طراحی بی نظیر به بازار عرضه کرده، همانطور که از اسم این دتکتور انتظار می رود، در آن دو نــوع سنسور، یکی دودی از نوع نوری یا اپتیکال و دیگری حرارتی ۵۷ درجه سانتیگراد بکار رفته که با بهره گیری از این سنسور، ضریب ایمنی محل نصب به مراتب بالاتر خواهد رفت. حساسیت بالا برای تشخیص مراحل اولیه دود ، طراحی مکانیکال ضد گرد و غبار و دربرابر ورود حشرات و تداخل نوری ،  امکان سیم بندی ۲  یا ۳ سیمه با قابلیت سیم بندی غیر قطبی بصورتی که بین سیم مثبت و منفی تفاوتی نیست با پایه دتکتورهای استاندارد با ترمینال های صنعتی مرغوب و امکان اتصال چراغ ریموت بالای درب (Remote LED) می باشد و نشانگربا دید ۳۶۰ درجه دوگانه چشمکزن برای نمایش فعال بودن دتکتور با کنتاکتهای نظارت به پیوستگی مدارات در سیستم اعلام حریق  قابل کار با اکثر کنترل پنل های اعلام حریق استاندارد استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف کاری را داراست.

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU ، نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب و صنعتی مطابق با استاندارد های  EN54 -7  UL127 وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های ویژه دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۲۴۹۶ میباشد.

دتکتور ترکیبی دودی حرارتی اعلام حریق پرلا 2496

دتکتور دودی پرلامخصوص دزدگیر مدل ۱۲۴۰

چند سالی است سنسورهای اعلام حریق ۱۲ ولت روانه بازار شده اند. کاربرد این نوع دتکتورها در محل هائی است که سیستم اعلام سرقت (دزدگیر) دارند و می توانند به همان کنترل پنل سیستم امنیتی تعدادی نیز دتکتور دودی و یا حرارتی ۱۲ ولت متصل نمایند که با این کار با پرداخت مبلغی اندک محل مورد نظر علاوه بر سیستم دزدگیر به سیستم اعلام حریق نیز مجهز خواهد شد.

حساسیت بالا برای تشخیص مراحل اولیه دود ، طراحی مکانیکال ضد گرد و غبار و دربرابر ورود حشرات و تداخل نوری ،  نوع سیم بندی ۴ سیمه که دوسیم تغذیه مثبت و منفی را برای دتکتور تأمین میکنند و دو سیم خروجی رله با کنتاکت های باز و بسته برای اتصال به مدار دزدگیر یا فعال نمودن هر نوع وسیله برقی با قابلیت سیم بندی غیر قطبی بصورتی که بین سیم مثبت و منفی تفاوتی نیست و دارای پایه دتکتورهای استاندارد با ترمینال های صنعتی مرغوب می باشد و نشانگر با دید ۳۶۰ درجه دوگانه چشمکزن برای نمایش فعال بودن دتکتور با کنتاکتهای نظارت به پیوستگی مدارات در سیستم اعلام حریق استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف کاری را داراست. دارای جامپر مخصوص برای فعال کردن حالت ریست خودکار یا ماندن در حالت آلارم پس از تخلیه دود میباشد .

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU ، نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب و صنعتی مطابقت با استاندارد های  EN54 -7 UL127 وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۱۲۴۰ میباشد.

 

دتکتور دودی 12 ولت دزدکیر 1240 پرلا

دتکتور دودی پرلا مخصوص دزدگیر مدل ۱۲۶۰

چند سالی است سنسورهای اعلام حریق مدل ۱۲۶۰ پرلا از نوع ۱۲ ولت روانه بازار شده اند. کاربرد این نوع دتکتورها در محل هائی است که سیستم اعلام سرقت (دزدگیر) دارند و می توانند به همان کنترل پنل سیستم امنیتی تعدادی نیز دتکتور دودی و یا حرارتی ۱۲ ولت متصل نمایند که با این کار با پرداخت مبلغی اندک محل مورد نظر علاوه بر سیستم دزدگیر به سیستم اعلام حریق نیز مجهز خواهد شد.

طراحی مکانیکال ضد گرد و غبار دربرابر ورود حشرات و تداخل نوری ،  نوع سیم بندی ۴ سیمه که دوسیم تغذیه مثبت و منفی را برای دتکتور تامین میکنند و دو سیم خروجی رله با کنتاکت های باز و بسته برای اتصال به مدار دزدگیر یا فعال نمودن هر نوع وسیله برقی ، استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف کاری را داراست. دارای آژیر با قدرت صدای ۸۵ دسیبل در فاصله ۳ متری  و کلید تست و چراغ نشانگر وضعیت دتکتور میباشد.

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU ، نصب بسیار آسان با پایه های استاندارد با تیغه های مرغوب و صنعتی مطابقت با استاندارد های UL127 وعملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل ۱۲۶۰ میباشد.

دتکتور دودی 12 ولت پرلا مدل 1260

دتکتورهای  دودی ۹ ولت پرلا  مدل PRT 9V – PRS 9V 

این نوع هشدار دهنده های اعلام حریق ساخت کشور چین و از تکنولوژی و طراحی بالایی برخوردارند. اصول کار این دتکتورها همانند سایر دتکتورهای دودی نوری (اپتیکال یا فتوالکتریک) میباشد، با این ویژگی که نیازی به سیم کشی و اتصال به پنل مرکزی ندارند و به صورت موضعی در محل نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. این دتکتورها با یک باتری ۹ ولت کار می کنند که غالباً عمر مفید این باتری ها بخاطر مصرف بسیار کم ، بیش از یک سال می باشد. در دتکتورهای دودی  موضعی (۹ ولت) از یک آژیر داخلی با قدرت ۱۰۰ دسیبل و یک کلید تست  روی دتکتور برای تست بدون نیاز به دود استفاده گردیده است.

این دتکتورها دارای چراغ نشانگر فعال بودن دتکتور و شرایط مطلوب باتری و قابلیت اعلام ضعف باتری و نیاز به تعویض باتری داخلی بصورت هشدار نوری و صدای آژیر داخلی بوده و همچنین دارای مکانیزم عدم امکان بسته شدن دتکتور بدون باطری نیز میباشند.

از طراحی مکانیکال ضد گرد و غبار و دربرابر ورود حشرات و تداخل نوری ،  استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف کاری برخوردار میباشند.

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU ،مطابقت با استاندارد های RoHS – EMC- CE – EN14604 – BS – Kite Marhed  و عملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور اعلام حریق پرلا مدل PRT 9V – PRS 9V میباشد.

دتکتور دودی 9 ولت مستقل اعلام حریق پرلا

دتکتور حرارتی ۹ ولت پرلامدل PRH-9V

این نوع هشدار دهنده های اعلام حریق ، ساخت کشور چین و از تکنولوژی و طراحی بالایی برخوردارند. اصول کار این دتکتورها همانند سایر دتکتورهای حرارتی میباشد، با این ویژگی که نیازی به سیم کشی و اتصال به پنل مرکزی ندارند و به صورت مستقل و موضعی در محل نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. این دتکتورها با یک باتری ۹ ولت کار می کنند که غالباً عمر مفید این باتری ها بخاطر مصرف بسیار کم ، بیش از یک سال می باشد. در دتکتورهای حرارتی  موضعی (۹ ولت) از یک آژیر داخلی با قدرت ۱۰۰دسیبل و یک کلید تست  روی دتکتور برای تست بدون نیاز به حرارت استفاده گردیده است.

این دتکتورها دارای چراغ نشانگر فعال بودن دتکتور و شرایط مطلوب باتری و قابلیت اعلام ضعف باتری و نیاز به تعویض باتری داخلی بصورت هشدار نوری و صدای آژیر داخلی بوده و دارای مکانیزم برای عدم امکان بسته شدن دتکتور بدون باطری با بدنه مقاوم در برابر حریق میباشند.

از طراحی مکانیکال ضد گرد و غبار و دربرابر ورود حشرات و تداخل نوری ،  استفاده از مدارات SMT  با مقاومت بالا در برابر مبدلهای مغناطیسی و پایداری و ثبات در شرایط مختلف برخوردار میباشند.

استفاده از جدیدترین میکروکنترلرهای صنعتی مخصوص سیستم اعلام حریق وبهرمندی از تکنولوژی پردازش MCU

مطابقت با استاندارد های RoHS – CE – EMC – EN61000-4 – EN50130 و عملکرد بهینه تا رطوبت ۹۵% از قابلیت های دتکتور حرارتی ۹ ولت PRH-9V پرلا میباشد.

دتکتور حرارتی مستقل 9 ولت پرلا

شاسی اعلام حریق پرلا مدل XR-900 

 پرلا شاسی مدل XR-900 خود را مطابق با استاندارد EN54 طراحی و تولید کرده که از جمله قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به برگشت پذیر بودن (بدون نیاز به تعویض شیشه پس از هر عملکرد)، دارای بدنه ABS مقاوم در برابر حریق، دارای کلید تست در مدار و استفاده از میکروسوئیچ صنعتی ضد گرد و غبار اشاره نمود. دارای مقاوت داخلی ۴۷۰ اهم و به رنگ قرمز میباشد .

شاسی اعلام حریق پرلا

آژیر فلاشر اعلام حریق پرلا مدل XR-820

آژیر فلاشرهای XR-820 پرلا، یکی از طراحی های هوشمند کمپانی Prella می باشد. این آژیر و فلاشر قابلیت نصب در سیستم اعلام حریق و یا سیستم اعلام سرقت را دارد و با دو ولتاژ ۱۲  یا ۲۴ ولت بخوبی کار می کند. از دیگر قابلیت های بارز این آژیر فلاشر، بهره مندی از لامپ زنون  پرنور در قسمت فلاشر آن می باشد. ضمن این که صدای حجم بالای آژیر آن و توان مصرفی پایین نیز در کنار این فلاشر زنون خودنمایی می کند و طراحی ظاهری دکوراتیو این آژیر استروبلایت این امکان را می دهد که این محصول در تمام فضاها از قبیل صنعتی ، پر سر و صدا ، مسکونی ، اداری ، تجاری ، آموزشی ، اداری و مکانهای ورزشی  قابل نصب باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول، قیمت ارزان و مناسب آن میباشد .

آژیر و فلاشر اعلام حریق پرلا

آژیر  فلاشر ۱۲  و ۲۴  ولت پرلا مدل XR-1100

آژیر و فلاشر ۱۲ و ۲۴ ولت پرلا مدل XR-1100  با قابلیت کار با ۲ ولتاژ ۱۲ و ۲۴ ولت امکان کار در سیستم اعلام حریق و اعلام سرقت را دارد، این محصول بی نظیر Prella مناسب برای محیط های صنعتی، مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و انبارها می باشد.

پرلا در طراحی و تولید آژیر فلاشر Prella XR- 1100 از تکنولوژی خاصی استفاده نموده که در عین مصرف جریان پائین آن، صدایی قوی به میزان ۱۰۵db  در فاصله یک متری و نوع صدا Single Tone  و فرکانس ۴KHz منتشر می کند.

آژیر فلاشر XR1100 اعلام حریق پرلا

 

آژیر اعلام حریق پرلا مدل XR-600

آژیر XR-600 پرلا مخصوص سیستم اعلام حریق میباشد ولی با امکان کار با ولتاژ ۱۲ ولت میتوان آن را برای سیستم دزدگیر نیز استفاده کرد . پرلا برای این مدل آژیر از نوعی طراحی استفاده کرده که با توجه به جثه کوچک آن ،در مقابل صدایی برابر با ۸۵db  در فاصله یک متری  از نوع Sweep Siren  تولید می کند که این موضوع در آژیرهای فضای داخل(indoor) ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

جریان مصرفی کم و طراحی زیبا، دو عامل اصلی برای استقبال از آژیر اعلام حریق پرلا مدل XR-600 می باشد.

این محصول را می توانید با قیمت ارزان و گارانتی یک ساله  تهیه نمایید .

آژیر اعلام حریق پرلا xr600

دتکتور گاز و منوکسید کربن پرلا PCG-220

پرلا در سنسور ترکیبی گاز و منوکسید کربن خود ، ترکیبی از دو نوع دتکتور گاز و دتکتور منوکسید کربن را در این محصول گنجانده است. کاربرد این محصول در جاهایی مانند انواع آشپزخانه ها، موتورخانه ها و اماکن مسکونی و یا هر جایی که احتمال نشت گاز شهری ، کپسول و یا گاز منوکسید کربن است، می باشد.

دکمه تست روی دتکتور به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت دلخواه و در هر زمان که خواست، بصورت دستی عملکرد سنسور را تست نماید.خروجی ۱۲ ولت در زمان آلارم برای راه اندازی آژیر و فلاشر و یا LED ، ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت و دارای منبع تغذیه سوئیچینگ و شارژر خودکار باطری ۹ ولت پشتیبان ،دارای بیزر با قدرت خروجی ۷۵db ، سنسورهای با قابلیت اطمینان بالا، ریست شدن اتوماتیک، بهره مندی از تکنولوژی پردازش MCU، قابلیت کار با شیرهای برقی و راه اندازی تجهیزات تهویه،کار در رطوبت ۹۵% مطابق با استاندارد GB15322 – EN50291 – EN50194 – UL2034   این ها همه قابلیت های دتکتور پرلا مدل PCG-220 میباشند.

برای خرید و استفاده سنسور گاز و منوکسید کربن پرلا مدل Prella-PCG 220 تردید نکنید.

دتکتور گاژ و مونوکسید کربن

دتکتور منوکسید کربن پرلا ۲۲۰GT

کمپانی Prella بـــا خلق سنسورهای منوکسید کربن گامی عظیم برای محافظت از جان انسان ها در برابر گاز منوکسید برداشته است. با پیدایش آتش و نوع احتراق آن، چنانچه فعل و انفعالات آتش بخوبی انجام نپذیرد، گاز کشنده منوکسید کربن از آن متصاعد خواهد شد. خفگی بر اثر گاز منوکسید کربن همواره یکی از دغدغه های انسان ها بوده که هر ساله تعدادی افراد را به کام مرگ می کشاند.

 سنسور منوکسید کربن پرلا مدل Prella-220GT با برق شهر (۲۲۰ ولت) تغذیه می شود و چنانچه کاربر بخواهد می تواند با یک خروجی رله تعبیه شده بر روی دتکتور یک آژیر یا فلاشر ۱۲ ولت و یا یک LED  را فعال نماید .

برخورداری از بازر با قدرت ۸۵db  در فاصله یک متری ، ریست شدن اتوماتیک پس از هر آلارم، بهره مندی از تکنولوژی پردازش MCU، برد کاملا SMT  با پایداری و ثبات بالادر شرایط کاری مختلف و قابلیت اتصال به انواع سیستم های حفاظتی و اعلام حریق یــــا بطور مستقل، مطابق با استادارد های GB15322 – ۲۰۰۳ – EN50291 – UL2034   ، این ها همه گوشه ای از ویژگی های فنی این محصول می باشند.

دتکتور گاز و مونوکسید پرلا

دتکتور گاز ۲۲۰ ولت پرلا مدل OCG-220ES

سنسور گازی ۲۲۰ ولت پرلا مدل OCG-220ES محصولی است که بسیار هوشمندانه طراحی و تولید گردیده است. یکی از ویژگی های بارز این سنسور هوشمند، قابلیت اتصال به انواع سیستم های حفاظتی (دزدگیر) و اعلام حریق می باشد. پرلا در تولید این دتکتور از نوعی سنسور گاز با استاندارد جهانی و قابلیت اطمینان بالا بهره برده است که همین امر آسودگی خاطر در استفاده از این سنسور را به ارمغان خواهد آورد. کاربر در هر زمانی کـــــه بخواهد می تواند از طریق کلید تست روی سنسور این دتکتور را فعال و از صحت کار آن اطمینان حاصل کند. از دیگر ویژگی های خاص این دتکتور قابلیت کار با برق شهر (۲۲۰ ولت) همچنین قابلیت کار با شیرهای برقی و بازوی الکترومکانیکی و حساسیت آن به انواع گازهای طبیعی (شهری) و کپسول می باشد. دارای بازر با قدرت ۸۵db  در فاصله یک متری و بهره مندی از تکنولوژی پردازش MCU، برد کاملا SMT  با پایداری و ثبات بالادر شرایط کاری

و چنانچه کاربر بخواهد می تواند با یک خروجی رله تعبیه شده بر روی دتکتور یک آژیر یا فلاشر ۱۲ ولت و یا یک LED  را فعال کند. امکان کار در شرایط کاری با رطوبت ۹۵% و مطابق با استانداردهای CB15322 – ۲۰۰۳ – UL1484 – EN50194 این ها همه گوشه ای از ویژگی های فنی دتکتور گاز ۲۲۰ ولت پرلا می باشند .

دتکتورگاز ۱۲ ولت اعلام حریق پرلا XR-88

سنسور گازی  ۱۲ولت پرلا مدل Prella XR-88 محصولیست که بسیار هوشمندانه طراحی و تولید گردیده است. شما با کمی تأمل در جدول مشخصات فنی این محصول به کارآمد بودن آن پی خواهید برد. یکی از ویژگی های بارز این سنسور هوشمند، قابلیت اتصال به انواع سیستم های حفاظتی (دزدگیر) و اعلام حریق می باشد. پرلا در تولید این دتکتور از نوعی سنسور گاز با استاندارد جهانی و قابلیت اطمینان بالا بهره برده است که حساسیت بالایی نسبت به گاز طبیعی CNG  و گاز مایع LPG  دارد و همین امر آسودگی خاطر در استفاده از این سنسور را به ارمغان خواهد آورد. کاربر در هر زمانی کـــــه بخواهد می تواند از طریق کلید تست روی سنسور این دتکتور را فعال و از صحت کار آن اطمینان حاصل کند. دتکتـــور گاز پرلا مدل XR-88 با قابلیت کار در شرایط کاری با رطوبت ۹۵% و مطابق با استاندارد GB15322-2003 و با بهره مندی از تکنولوژی پردازش MCU و امکان حذف هر گونه آلارم کاذب طراحی و تولید گردیده است. و چنانچه کاربر بخواهد می تواند با یک خروجی رله تعبیه شده بر روی دتکتور،  یک آژیر یا فلاشر ۱۲ ولت و یا یک LED  را فعال کند.

دتکتور گاژ 12 ولت پرلا

 

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب کلیک نمایید
[Total: 31 Average: 4.5]

دیدگاهتان را بنویسید