آشنایی کامل با اعلام حریق جی اس تی GST

اعلام حریق جی اس تی GST  

در اینجا ما قصد داریم شما رو با برند GST و دیوایس های اون آشنا کنیم.

کمپانی Gulf security Technology در سال 1993 تأسیس و محصولات اعلام حریق خود را در دو بخش اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر با نام تجاری GST روانه بازار میکند.

شرکت GST به واسطه داشتن واحد R&D یا همون واحد تحقیق و توسعه قوی و پیشرفته، تبدیل به یک برند مورد اعتماد در سطح جهان شده و تمام تولیدات این کمپانی معتبر، دارای گواهینامه LPCB و BS از اروپا هستند.

کنترل پنل اعلام حریق GST

اولین تجهیزی که قصد داریم برای شما توضیح بدیم، کنترل پنلهای GST هستند، این مرکز کنترل‌ها در مدلهای 2، 4، 8 و 16 زون طراحی و تولید شده اند . پنلهای GST دارای کیس فلزی هستند و چون بر گرفته از جدیدترین فناوری طراحی و تولید هستند به همین منظور همیشه مورد استقبال کابران بوده و هستند.

کنترل پنل اعلام حریق GST

بعضی از مشخصات و قابلیت های پانل های GST این هست که اونها دارای استاندارد LPCB هستند . در هر زون میشه 25 تا دتکتور نصب کرد. دارای نمایشگر مجزا برای Fire و Fault هستن.

چهارتا خروجی قوی برای آژیردارن

قابلیت برنامه ریزی برای روز و شب دارن، امکان تست تکنفره دارن و دیگه اینکه امکان تعریف فرمان تأخیری آژیرها رو دارن.

شرکت GST به دلیل داشتن گواهینامه ها و استانداردها و همچنین داشتن تأییدیه از سازمان آتش نشانی ایران تونسته در ساختمانهایی مثل: هتلها، فرودگاهها، بیمارستان ها، ساختمانهای مسکونی کوچک و بزرگ و مراکز صنعتی مثل پالایشگاهها و نیروگاهها نصب بشه.

از دیگر ویژگیهای این پنلها ، وزن سبک و ابعاد مناسب اونهاس GST پنلهای خودشو در ابعاد 10/2 × 32 × 38 سانتیمتر تولید و به بازار عرضه کرده.

دتکتور دودی اعلام حریق GST

دیوایس بعدی دتکتورهای دود هستش که با مدل  C- 9102 نامگذاری شدن و همونطور که از نام اونها پیداس کارشون کشف حریق از راه شناسایی دود هستش، اصول کار دتکتورهای دودی GST هم مثل دتکتورهای دودیِ سایر برندها از از یک منبعِ تولید کننده نور و یک فتو دیودِ حساس به نور تشکیل شده یعنی وقتی دودی وارد محفظهِ سنسور میشه یه سایه ای در دتکتور ایجاد میکند که همین امر باعث ارسال فرمان به کنترل پنلِ اعلام حریق میشه.

قیمت اعلام حریق

دتکتورهای دودی GST دارای استاندارد LPCB و همچنین مورد تأیید آتش نشانی هستن، در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد کار میکنن، دارای خروجی ریموت LED هستن. دارای دو LED هستن که با دید 360 درجه به کاربران و اپراتورها اجازه میده که وضعیف دتکتور رو مشاهده کنند.

ابعاد اونها 5/6 × 10 سانتیمتر هستش و در رطوبت 95 درصد قابلِ کار هستن.

دتکتور دودی اعلام حریق GST

دتکتور حرارتی اعلام حریق GST

قطعه بعدی دتکتورهای حرارتی GST هستش

دتکتورهای حرارتی GST با مدل C- 9103 تولید و شناخته میشن، دتکتورهای حرارتی، اصولن در دو نوع حرارتی ثابت و متغیر تولید میشن یکی از ویژگیهایِ دتکتورهایِ حرارتیِ GST این هستش که اونها مولتی هستن یعنی هر دو سنسورِ ثابت و متغیر در دتکتورهایِ حرارتیِ GST وجود داره.

سنسورهای متغیر به سرعتِ تغییراتِ دمایِ محیط، و سنسورهای ثابت به تغییرات دمای محیط از یک درجه مشخص حساس هستن.

دتکتورهای حرارتی GST دارای استاندارد LPCB و مورد تأیید سازمان آتش نشانی هستن و در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و رطوبت 95 درصد قابلیتِ کار دارن. و به دلیل سایز مناسب اونها که 5/8 × 10 سانتیمتر هستش در هر جایی میتونن نصب بشن.

دتکتور حرارتی اعلام حریق GST

دتکتور مولتی اعلام حریق GST

دیوایس بعدی دتکتورهای مولتی GST هستن

این دتکتورها با مدل C-9101 طراحی و تولید میشن و همونطور که از نامِشون پیداس مولتی هستن یعنی دارای دو سنسور هستن، یکی سنسور دودی و دیگری سنسورِ حرارتی.

GST این مینیاتورِ خودشو با استاندارد LPCB و تأییدیه آتش نشانی تولید میکنه و به خاطر داشتن همین استانداردها میتونن در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و با شرایط رطوبتی 95 درصد به خوبی کار کنن.

دتکتورهای ترکیبی یا همون مولتی GST خروجی ریموت LED و دو تا LED دارن برای بررسی وضعیت دتکتور، و ابعاد اونها 5/8 × 10 سانتیمتر هستش.

دتکتور مولتی اعلام حریق GST

شاسی اعلام حریق GST

شاسی اعلام حریق GST دیوایس بعدیه که در مورد اون توضیح خواهیم داد.

شاسی های GST با مدل C- 9204E شناسایی میشن و یکی از ویژگیهای اونها Ressettable  یا برگشت پذیر بودن اونهاس. وظیفه شاسی ها در محیط اصولن اعلام حریق دستی هست، یعنی به این شکل که اگر حریقی در محیط رخ بده، حاضرینِ در محل، یا اپراتورها میتونن به محضِ دیدن حریق، با فشردنِ قسمتِ سفیدِ روی شاسی به سمت داخل، به صورت دستی حریق رو به اطلاع دیگران برسونن یکی از ویژگیهای شاسی های GST داشتن LED هستش که به اپراتور کمک میکنه تا متوجه بشه کدوم شاسی ، حریق رو اعلام کرده و به همین دلیل اونها به رنگ قرمز تولید میشن تا بهتر دیده بشن.

شاسی ها یا کال پوینت های GST دارای استاندارد LPCB و مورد تأیید سازمان آتش نشانی هستن و در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد و در رطوبت 95 درصد به خوبی کار میکنن.

ابعاد شاسی هایِ جی اس تی  8/7 × 8/7 سانتیمتر هستش و به خاطر ظاهر زیبایی که دارن میتونن در هر محیطی نصب بشن.

شاسی اعلام حریق GST

آژیر اعلام حریق GST

حالا بعد از همه این فعل و انفعالها و فرمان وقوع حریق به پنل، حاضرین چه جوری متوجه حریق میشن؟ این وظیفه بر عهده هشدار دهنده هاس که آژیر و آژیر فلاشرها هستن.

آژیرهای GST با مدل C- 9404  تولید و به بازار عرضه میشن. کار اونها دریافت سیگنال از کنترل پنل ها و تبدیل اونها به صدا در محیط هستش.

شرکت GST هرچی که لازمه یک آژیر بوده در این محصول خود خلق کرده، از حجم صدای 95 دسیبل، تا قابلیت کار در دمای 10- تا 50+ درجه سانتیگراد، کار در رطوبت 95 درصد، جریان مصرفی پایین یعنی 35 میلی آمپر، داشتن رنگ قرمز، داشتن استاندارد LPCB و مورد تأیید بودن سازمان آتش نشانی و دو تکه بودن اون ها برای نصبِ بهتر و راحت تر.

آژیر اعلام حریق GST

آژیر فلاشر اعلام حریق GST

یکی دیگه از هشدار دهنده های GST آژیر فلاشرها هستن که با مدل C- 9403 تولید میشن.

آژیر فلاشرها همونطور که از نامشون پیداس علاوه برداشتن آژیر، فلاشر هم دارن یعنی وقوع حریق رو، هم با صدایِ آژیر و هم با انتشار نور به اطلاع حاضرین در محل می رسونن. اصولن آژیر فلاشرها در محل هایی که آلودگی صوتی زیاد هستش یا امکان حضور و ترددِ افرادِ ناشنوا در محیط هستش نصب میشن آژیر فلاشرهای GST تمامن مشخصات آژیرها رو دارن فقط با این فرق که ابعاد اونها 9/8 × 11 سانتیمتر هستش.

 

آژیر فلاشر اعلام حریق GST

GST  فلیم دتکتور و بیم دتکتور هم تولید میکنه که میتونید در سایت ما به آدرس :  www.panta.ir  بیشتر با آنها آشنا بشید.

امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشه. شما می تونید محصولات GST رو با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و در سریعترین زمان از پنتا دریافت کنید و در پایان اینو بدونید که پنتا همواره با شماست.

بیم دتکتور اعلام حریق GST

بیم دتکتور اعلام حریق GST فلیم دتکتور اعلام حریق GST

فلیم دتکتور اعلام حریق GST

 

چراغ ریموت LED اعلام حریق GST

چراغ ریموت LED اعلام حریق GST

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب کلیک نمایید
[Total: 12 Average: 4.8]

دیدگاهتان را بنویسید